Sunday, April 26, 2009

KURSUS INDUKSI SSM KUMPULAN 1 BILANGAN 1/2009

Saya telah mendapat surat jemputan pada 16 April yang lepas. maka bergegaslah menyiapkan segala kelengkapan di saat-saat akhir.Kursus yang dihadiri adalah seperti berikut :

Tarikh : 17 - 30 April
Tempat : Borneo Paradise Beach Hotel, Kota Kinabalu, Sabah
Anjuran : Jabatan Pelajaran Wilayah Persekutuan Labuan
Peserta : 94 orang guru (Labuan + Sabah)

Walau apa pun, syukur pada Allah SWT atas rezeki ini. Bayangkan baru berkhidmat kurang dari 4 bulan sudah dipanggil ke kursus induksi. borang permohonan baru sahaja diserahkan kepada pihak jabatan seminggu sebelumnya.

doakan yang terbaik atas segala urusan.syukur pada Mu ya Allah

5 comments:

ajako said...

tahniah che'gu...kursus bebaik no...de mase call sohabat kat yadim sabah, kurnia and datu liman dah rindu tu...

mohd sani said...

tahniah
dap p kursus induksi dah
aku tak p lagi pon
hari adala depa suruh p
tapi aku ada exam.
so aku tangguh dulu
tgokla bulan 8 nanti ada plak kot.

Carrie-Ma said...

salam,

cikgu bertuah. adik saya juga seorang guru, sudah berkhidmat di WPKL mencecah 3 tahun tetapi sehingga hari ini masih belum mengikuti kursus induksi atas pelbagai kerenah manusia. tahniah!

selamat maju jaya.

Zulhilmi said...

Tuan Razak rupanye..kabare?wes mangan?

Zulhilmi said...

alhamdulillah,rezeki dipanggil utk induksi..alhamdulillah, dah lulus intebiu pelantikan wpun belum setahun bertugas..sume ini rezeki dari Allah..Ya Allah,kami bersyukur kepadaMu atas segala kurniaan&anugerahMu